Kiaknázhatod a konverzióoptimalizálást, ha Shopify-on működik a webshopod

A Shopify könnyen kezelhető platform, amelyen informatikai ismeretek nélkül is elindíthatod a webshopodat és összeválogathatod magadnak a szükséges funkciókat. A népszerű felületen ráadásul a különböző alkalmazások segítségével hatékonyan mérheted az eredményeket, a ConvKitnek köszönhetően pedig a konverziót is figyelheted és növelheted.

Több webshopmotor közt is válogathatsz, ha online boltot indítasz. Ezek egyike a Shopify, ami felhasználóbarát kezelőfelületével és a viszonylag egyszerűen működtethető funkciókkal egyre népszerűbb platform Magyarországon is.

 

Előnyei közé tartozik, hogy alaposabb technikai tudás nélkül is össze tudod rakni rajta a webshopodat, beépített tárhellyel rendelkezik, gond nélkül hozzáadhatod a termékeidet, használata kényelmes és könnyedén megtanulható.

 

A Shopify nem csak bérelhető webshopstruktúrát biztosít az online platformon keresztül, hanem a partnerei részére különféle külső szolgáltatások elérését teszi lehetővé applikációk formájában.

 

A Shopify-ba beépített applikációk a webshopod működéséhez adnak további támogatást

 

A Shopify alkalmazás mindegyike a platform integráns része, és abban segítenek, hogy a Shopify-on üzemeltetett online boltok jobb és szélesebb körű szolgáltatást kínáljanak, mint amit önmagukban kínálnának a vásárlóiknak. Az applikációk célja a kereskedés, a vásárlási folyamat támogatása.

 

Nem csak előre lefejlesztett alkalmazások közül válogathatsz, hanem személyre szabott, egyedi appokat is készíttethetsz a Shopify fejlesztőivel. Ám mielőtt kiválasztanád az alkalmazásokat, először az üzleti tervben meghatározott célok mentén gondold végig, hogy mit akarsz elérni, és a webshopod működésének támogatásához milyen applikációk megfelelőek. Az is lényeges, hogy az appok előnyeit és hátrányait is figyelembe véve válogasd ki a számodra legjobbakat.

 

Shopify esetében előny és hátrány is a platform saját fizetési rendszere. Ugyanis minden fizetés a Shopify rendszerén keresztül megy. Ez akkor jelenthet hátrányt, ha valaki a saját fizetési megoldást alkalmazott eddig, vagy más fizetési módot preferált eddig, illetve a harmadik feles fizetési módoknál, mint amilyen a PayPal, akkor extra tranzakciós költséget számol fel a rendszer, ami megdrágítja a működést. Ugyanakkor az a tény, hogy a fizetés biztonságos a Shopify rendszerén keresztül, egyértelműen óriási előny.

 

A biztonság az applikációk esetében is garantált, mivel elfogadásuk és a platformba integrálásuk előtt át kell esniük egy szigorú, számtalan részletre kiterjedő ellenőrzésen, és sokféle kritériumnak kell megfelelniük. Például rugalmas rendszert kell kínálniuk a webshopok részére, valamint többféle előfizetési csomagot, hogy legyen választási lehetőség. Ha előfizetői modellben működik az app, fontos, hogy a webshop üzemeltetőinek lehetőségük legyen kisebb csomagról nagyobbra váltani és fordítva.

 

A Shopify komolya tudásbázist, edukációs tartalmat bocsát a webshopok rendelkezésére, a profi ügyfélszolgálat pedig segít, ha valaki elakad. Ezeket a stabil szolgáltatásokat is megkapod a Shopify-használattal együtt. ahhoz, hogy egy app sikeres legyen, kiemelkedő szolgáltatást kell nyújtania, és folyamatos fejlesztésen és/vagy frissítésen kell átmennie.

 

A ConvKit az egyik leghasznosabb applikáció a Shopify-on

 

Amikor egy webshop Shopify applikációra fizet elő, az újabb potenciális marketing és kommunikációs csatornát jelent a számára. Eleve Shopify kiemeléseket csinálhat a saját rendszerén belül meghatározott metrikák alapján. Másrészt az egyes applikációk a saját maguk hirdetése miatt kommunikálnak a világhálón, Google-ban vagy közösségi oldalakon, és ha kiemelt partnerrel való együttműködésről van szó, akkor ott is megjelenhetnek a webshopok.

 

Ha valaki egyedi Shopify appot szeretne használni, mint amilyen a ConvKit, növelheti a saját webshop forgalmát, több látogatót és így több vásárlót, illetve vásárlást generálhat az üzleti folyamatok támogatása, beindítása mellett. Ha ezt jól csinálja, ügyesen kombinálja, a saját márkaértékét is növelheti.

 

A ConvKit konverziót növelő alkalmazás. Az online marketingben a felhasználó viselkedésének pozitív irányban történő „átváltozását”, „átfordulását” jelenti a konverzió. Minden olyan felhasználói viselkedés, ami az online vállalkozásod számára előnyös, és teljesít egy általad meghatározott célt, konverziónak számít: például a vásárlás, a regisztráció, a hírlevélre feliratkozás.

 

A ConvKit egy konverzió növelésére, optimalizálására szolgáló applikáció. Segítségével az a webshopod képessé válik arra, hogy pszichológiai hatáson alapuló üzeneteket küldjön, regisztrációra vagy hírlevél-feliratkozásra vegye rá a vásárlóidat, illetve hogy megakadályozza a kosár vásárlás nélküli elhagyását.

 

A ConvKit gyakorlatilag egy tükör az üzleti működésed. Ahogy elkezded használni, számos információ gyűlik az applikáción keresztül a működésről, arról a szegmensről, amit kiszolgál, például az appon keresztüli vásárlásokról, és ezekről a folyamatokról komplett analitikákat találsz.

 

A ConvKit esetében a Shopify előnyein kívül megkapod a professzionális konverzió optimalizáló megoldásokat, aminek az a lényege, hogy a webshopodba érkező látogatókat meghatározott cél vagy konverzió irányába terelje. A cél: minél tovább a webshopon belül tartani a látogatót, segíteni és előrevinni az eladás folyamatát, hogy legyen lead, ne lépjen ki a látogató a kosár elhagyásával, hanem a folyamat végén történjen meg a vásárlás.

 

Más Shopify applikációkkal szemben a ConvKit előnye az, hogy magyar nyelvű támogatást kapsz hozzá, és ha segítségre van szükséged, nem egy automatán keresztül kell kommunikálnod, hanem élő segítséget kapsz.

 

Szeretnéd megismerni a PriceKit szolgáltatásait? Próbáld ki most két hétig ingyenesen! 

Ingyen kipróbálom