A PriceKit a beállított árstratégiád alapján javaslatokat küld arról, hogyan árazd be termékeidet, hogy gyors döntésekkel maximalizálni tudd a profitodat.
Hogyan működnek az árjavaslatok?
A PriceKit által kalkulált árjavaslatok összetétele:
Webshop szinten lehetőséged van pozíció alapú árazási stratégiát (röviden: árstratégiát) megadni. Ha itt beállítottál egy stratégiát, akkor az ebben a webshopodban minden termékedre érvényesülni fog.
Tudsz külön, termékenként is beállítani stratégiát. Amennyiben termék szinten, a termék beállításai alatt is beállítottál stratégiát, az ott
kiválasztott módszer fog érvénybe lépni.
Termékeknél lehetőséged van továbbá legkisebb, illetve legnagyobb árat is megadni, így a két érték között fogunk neked árjavaslatokat
tenni. A pozíció alapú árstratégiákról bővebben itt olvashatsz.
Átárazás
Minden olyan terméket, amelyhez tartozik árazási javaslat, az Árazandó termékeknél megtalálsz
(a fejlécen az Árjavaslatok menüpontra kattintva).
Amennyiben a jelenlegi ára a terméknek akciós, úgy a listaár át van húzva, alatta pedig megjelenik az akciós ár.
Az árat módosítok gombra kattintva megjelenik egy felugró ablak, ahol lehetőséged van az általunk javasolt árat módosítani.
Az Árat módosítok gomb megnyomása után a terméket az Árazott termékek listában találod meg.
Az Árazott termékek listában lévő Exportálás gombra kattintva elküldjük neked e-mailben az excelt, amiben megtalálod az átárazott
termékeket.
Amennyiben külső webshopodhoz integrálva van PriceKit fiókod, az Árat módosítok gombra kattintva az árat elküldjük a webshopodba
és néhány másodpercen belül ott is frissül terméked ára.
- ha a beküldött ár kisebb a listaárnál, akkor az akciós árat módosítjuk,
- ha a beküldött ár nagyobb a listaárnál, akkor a listaárat módosítjuk.
Ha bármilyen kérdésed lenne, kérlek keress minket a staff@pricekit.hu címen vagy a +3620-220-4317-es számon.