Árfigyelés gyártóknak és nagykereskedőknek


 

Árfigyelés gyártóknak

A PriceKit Retail Radar kifejezetten a gyártó és nagykereskedelmi vállalatok számára készült, az online kiskereskedelmi árak folyamatos, termék szintű követésére, ellenőrzésére.

A rohamosan fejlődő e-kereskedelem elkerülhetetlen mellékhatása, hogy az újonnan piacra lépő kevésbé tapasztalt e-kereskedők elsődleges fegyvere az árak minél alacsonyabban tartása. Ez a gyakorlat, azonban gyakran sérti a több évtizedes munkával kialakított márkák értékét.

Természetesen a gyártói árrögzítés több országban is törvénybe ütközik, de az elengedhetetlenül fontos, hogy a gyártók követni tudják partnereik kiskereskedelmi árait azért, hogy megfelelő partneri együttműködést tudjanak kialakítani velük.

 

Ingyen kipróbálom

Megoldjuk a problémáit

Nincs elegendő kapacitása, a viszonteladói áraik folyamatos figyelésére?

A PriceKit retail radarral az összes partner árai azonos időben láthatók, követhetők. A manuális keresés kiváltásával teljes képet kap termékei árazásáról és rengeteg munkaórát megspórolhat.

Szeretné kézben tartani az összes terméke árazását az összes viszonteladónál?

A retail radarral az összes terméke ára követhetővé válik. Sőt, az is monitorozható, hogy a megfigyelt terméket partnerei a javasolt áron, vagy ársávban értékesítik!

Szeretne azonnal értesülni róla, ha bármilyen fontos változás történik az árakban?

Erre is gondoltunk! Rendszerünk emailben küld értesítést, ha a figyelt partnerek, vagy egyes termékek árai kilépnek a javasolt ársávból. 

Termékelőnyök az ön márkájáért

  • Monitorozható az összes viszonteladói partner kiskereskedelmi árazási politikája
  • Lehetővé válik a kényelmes valós idejű árkövetés
  • Elősegíti a MAP (Minimum Advertised Price) megállapodások érvényesülését
  • A rendszer naplózza a MAP-tól eltérő partnert és az őt követőket
  • Az árazási megállapodástól eltérő partnereknél gyors beavatkozást tesz lehetővé riasztások segítségével
  • A teljes piaci szegmens monitorozásával megalapozott árstratégiát alakíthat ki
  • A hasonló versenytárs termékek árainak és készleteink figyelésével rugalmasan alakíthatja árpolitikáját
  • Az árazás következetes érvényesítése hozzájárul a márkaérték megőrzéséhez 

 

Ingyen kipróbálom