PRICEKIT ESETTANULMÁNY
Dockyard
Dockyard
Próbáld ki 14 napig ingyen és ismerd meg a PriceKit funkcióit!
Ha tetszik, amit látsz, akkor választhatsz cégedhez passzoló csomagjaink közül.
PRÓBÁLD KI INGYEN KipróbálomA cégről:
A Dockyard Webshop az ország 14 pontján található üzletlánc legújabb tagja a világhálón. A Dockyard webáruháza a havas, vizes és szeles sportok és a hozzájuk kapcsoló életstílust kedvelő sportos, aktív nők és férfiak kedvenc márkáinak gyűjtőhelye. A termékkínálatban olyan színvonalas márkákat találni, mint az innovációiról és kényelmes termékeiről ismert Columbia, a közkedvelt színes és sportos utcai és aktív kollekcióval érkező O'Neill, a skandináv stílusú Helly Hansen, a vitorlás életérzést közvetítő TBS, vagy éppen a boardsportos gyökerekkel rendelkező fiatalos Fundango ruházat. A „nagyokon” kívül természetesen számos kisebb, az igényekhez illeszkedő márka is megtalálható a magyarországi választékban. Mivel a cég számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége, törzsvásárlói kártya bevezetésével, kedvezményekkel, exkluzív promóciókkal is kedveskednek a vásárlóiknak. Könnyen kezelhető és átlátható weboldalukon az áruház mellett blogot is üzemeltetnek, tele a legfrissebb sporthírekkel.
Sajátosságok:
Az iparág egyik sajátossága, hogy nem csak az árakat, de a termékválasztékot is érdemes folyamatosan monitorozni, a jó piaci pozíció megtartásához
Mivel a versenytársak kompetitívek és a pozícióért folytatott harc felgyorsult, a helyzet megköveteli a komplex megoldásokat
A vevők vásárlási kedvét a minőség és a gyorsaság mellett az akciók és legjobb ajánlatok befolyásolják leginkább
Kihívások:
Nem minden ruházati bolt szolgáltat teljes terméklistát az egyes márkákból, így annak megállapítása, hogy ki mit és milyen áron kínál, valódi kihívás: manuálisan lehetetlen
A legtöbb esetben hiányoznak a szabványosított cikkszámok, így csak nagyon kevés konkrét termék esetében találhatóak könnyedén meg az alternatívák
A gyors kiszállítás nagyon sokat számít, ezért a folyamatos megfigyelés mellett nagy jelentősége van a piaci igényeket előzetes felmérésének a raktárkészlet összeállításakor
Hogyan segítettünk?
Kényelmes és pontos követési rutin alakult ki a megszokott, táblázatos gyakorlat helyett: Az Excel-táblázatos, átláthatatlan rendszer már a múlté
A vevők informálása a fejlesztéseknek köszönhetően már kizárólag valós és aktuális adatokkal történik, így az ügyfélpanaszok megszűntek
Az új rendszerben a partnerek árai már egymás mellett látszanak, így játszi könnyedséggel összehasonlíthatóak
Mivel az eddig időigényes, Excel-es rutint a szolgáltatásunkkal lecseréltük egy teljesen automatizált, szinte magától működő rendszerre, a vállalat időt és energiaforrást spórolhatott meg. A PriceKit-nek hála, komplex és jól strukturált árazási stratégiát és folyamatos, részletes konkurencia-analízist tudtak bevezetni, az átláthatóság pedig jobb árazású termékeket és elégedettebb ügyfélkört, reputáció-javulást hozott a cég életébe.