PRICEKIT ESETTANULMÁNY

HAYPP

"A PriceKit megbízható adatforrást biztosít, amely segít az árstratégiák meghatározásában"

HAYPP

Próbáld ki 14 napig ingyen és ismerd meg a PriceKit funkcióit!

Ha tetszik, amit látsz, akkor választhatsz cégedhez passzoló csomagjaink közül.

PRÓBÁLD KI INGYEN Kipróbálom
HAYPP

A VÁLLALATRÓL:

A skandináv gyökerekkel, a dohánymentes alternatívák piacán szerzett úttörő tapasztalatokkal és az e-kereskedelmi ágazat vezető szereplőjeként most már teljes mértékben globális szinten valósítják meg elképzeléseiket. Tíz e-kereskedelmi márkával a Haypp Group 8 országban van jelen, és 2022-ben több mint 790 000 aktív ügyfelet szolgál ki. Több mint 10 éve vannak jelen az nikotinpiacon, nikotinos tasakokat és snüsszöket kínálnak világszerte, és arra törekszenek, hogy minden vásárlójuknak ugyanazt a vásárlói élményt nyújtsák, függetlenül attól, hogy az Egyesült Királyságban, az USA-ban vagy Svédországban vannak. 

Munkamódszerük az, hogy a legjobbat hozzák ki a legjobbaknak, és beszállítóikkal együtt minden terméküket tesztelik, hogy biztosak legyenek abban, hogy csak a legvonzóbb és legtartósabb termékeket kínálják a kínálatukban.

Az említett országokon, Svédországon, az Egyesült Királyságon és az Egyesült Államokon kívül a Haypp Group jelen van Norvégiában, Hollandiában, Németországban, Ausztriában és Svájcban is, és több mint 30 iparági beszállítóval, valamint a legjobb szállítási és kézbesítési szolgáltatóval állt össze. Az együttműködés révén a Haypp Group gondoskodik arról, hogy a legjobb nikotintermékek álljanak a fogyasztók rendelkezésére.

A Haypp Groupról bővebben ITT olvashat.

KÜLÖNLEGESÉGEK:

  • Az online árak általában olcsóbbak, mint az offline fizikai boltok árai.

  • A termékek élettartama korlátozott.

  • Nagy weboldalakkal rendelkeznek azokban az országokban, ahol képviseltetik magukat. A különböző kereskedelmi platformokon különböző stratégiákat igyekeznek alkalmazni.

  • A piacoktól és a webshopoktól függően többféle stratégia létezik. Egyes webshopjaik célja, hogy viszonylag alacsony árú termékekkel rendelkezzenek, és hosszabb szállítási időt de alacsonyabb kézbesítési díjakat kínáljanak, más oldalak a versenytársak árképzését és szállítási idejét követik, mások pedig drágább termékárakkal, de gyorsabb szállítással rendelkeznek.

  • Az Amazon és más nagy piacterek olyan irányelvekkel rendelkeznek, amelyek szerint nem foglalkoznak dohány- és/vagy nikotintermékekkel.

  • A Haypp csoport általában az egyik legfontosabb és általában a legnagyobb kereskedelmi szereplő azon a piacon, ahol tevékenykedik.

  • A verseny nagy része Svédországban található, tekintettel a dohány örökségére és a kategória erős jelenlétére.  Norvégiában és az Egyesült Államokban egyaránt vannak erős nemzeti és nemzetközi versenytársak.

  • A Haypp Csoport a korábbi években több kisebb versenytársat is felvásárolt, hogy új piacokra terjessze ki tevékenységét és szélesítse ügyfélkörét.

HOGYAN SEGÍTETT A PRICEKIT?

  • A PriceKit előtt egy másik árképző eszközt használtak, amely nem nyújtotta azt a szolgáltatási szintet, amelyre a Haypp Groupnak szüksége volt. A korábbi eszköz sok időigényes kézi munkát igényelt, például az összes adat napi szintű ellenőrzését és a hibák keresését.

  • PriceKit minden igényükre választ adott: A Haypp Group egy hasonló formátumú adatbázist szeretett volna az összes piacra, ahol tevékenykednek. A PriceKit árképzési eszközének használatával hatékonyabban és gyorsabban dolgozhatnak az árelemzés során.

  • Az ügyfélszolgálat gyors és hatékony.

  • A különböző csomagméretek nyomon követése meglehetősen nehéznek bizonyul, mivel folyamatosan változik. Ennek ellenére a PriceKit megoldotta ezt a problémát a megfelelő csomagolási méretek nyomon követésével és a nyomon követés szükség szerinti frissítésével.

  • A kapott adatok minősége és megbízhatósága kulcsfontosságú a Haypp Group számára. Ezt a követelményt is teljesíti a PriceKit.

  • A PriceKit azzal segítette az árképzési folyamatát, hogy megbízható adatforrást biztosított, amely segít az árstratégiák meghatározásában és a korrekciós intézkedések gyors és hatékony azonosításában. Ez lehetővé tette a Haypp Group számára, hogy az adatok ellenőrzésére fordított időt szinte nullára csökkentse, így a Haypp-csapat más fontos feladatokra tud időt fordítani.