PRICEKIT ESETTANULMÁNY
Lovebrands
Lovebrands
Próbáld ki 14 napig ingyen és ismerd meg a PriceKit funkcióit!
Ha tetszik, amit látsz, akkor választhatsz cégedhez passzoló csomagjaink közül.
PRÓBÁLD KI INGYEN KipróbálomA cégről:
A lovebrands.hu kétéves webáruház mögött a Primőr Kozmetikai Kft. áll, amely 2019-ben ünnepelte fennállásának 30. évfordulóját. Kizárólag minőségi, piacvezető szépségipari termékeket kínálnak, környezetbarát, műanyagmentes, 100% újrahasznosított papírcsomagolásban, amelynek a kibontása is egy igazi beauty-élmény! Az elmúlt három évtized során folyamatosan képezték magukat, legyen szó akár termékekről, trendekről, gyártókról vagy innovációkról. Mára az ország egyik elsőszámú szépségipari szakértőjévé nőtte ki magát az egykori kisvállalat. És hogy mi tesz egy céget a hozzáértésen túl igazán különlegessé? A webshop-ban kizárólag olyan termékeket forgalmaznak, amelyek valóban „lovebrand”-ek, szívük választottjai. A cég filozófiája, hogy a gyönyörű, trendi, szerethető termékek forgalmazása mellett az értékteremtés is fontos. Épp ezért, „Beutips” bejegyzéseikkel minden héten egy-egy izgalmas témát dolgoznak fel, természetesen szakértői tanácsokkal. Mint hivatalos magyarországi forgalmazó, a cég a márkák lehető legszélesebb palettáját tudja a vásárlóknak elérhetővé tenni, így igyekeznek mindig egy lépéssel előrébb járni, ha újdonságokról van szó. Időről időre pedig lélegzetelállító újdonságokkal is kedveskednek a vásárlóknak, méghozzá olyan termékekkel, amiket eddig itthon hiába kerestünk volna a boltok polcain.
Sajátosságok:
A piacot napi árverseny jellemzi, hihetetlenül fontos a mindennapos monitorozás és konkurencia-figyelés
A piac gyors változásai miatt a vállalatoknak is gyorsan és hatékonyan kell reagálnia a folyamatos konkurens árváltozásokra, akciókra
A piacra jellemző, hogy meglehetősen széttagolt
Kihívások:
Több mint 50, minőségi márka termékeit forgalmazzák
A vevők vásárlási kedvére az azonnali akciók, illetve a legjobb ajánlatok vannak a minőség mellett a leginkább befolyásoló hatással ebben a szegmensben
A cég versenytársai mind igen kompetitívek, ezért kiemelten fontos a legjobb árazási stratégia megalkotása és követése
Korábban heti szinten, Excel-táblázatos módszerrel árazták a termékeket, nem voltak automata árazási folyamatok, sem kiforrott stratégia
Hogyan segítettünk?
Automata árazási rendszer váltotta fel a manuális, döcögős eddigi módszert
A monitorozott termékek száma sokszorosára nőtt
Az innovációnak köszönhetően rengeteg erőforrást takarít meg a cég
A munka gördülékeny és hatékony
Az adatalapú, átgondolt döntéseknek hála az ügyfélkör is elégedettebb, eltűntek a panaszok, negatív értékelések
A PriceKit használata óta megnőtt a forgalom és az ügyfél-elégedettség, jelentősen javult a cég reputációja is. Az új analitikai és monitoring-rendszerrel a Lovebrands játszi könnyedséggel veszi fel a versenyt a konkurenciával, legyen szó bármennyire kompetitív versenytársról.