PRICEKIT ESETTANULMÁNY

Rezon Kft

"Mióta a PriceKit-et használjuk, nyugodtak lehetünk, hogy az áraink mindig versenyképesek"

Rezon Kft

Próbáld ki 14 napig ingyen és ismerd meg a PriceKit funkcióit!

Ha tetszik, amit látsz, akkor választhatsz cégedhez passzoló csomagjaink közül.

PRÓBÁLD KI INGYEN Kipróbálom
Rezon Kft

A cégről:

A Rezon Kft. 1999-es megalakulása óta foglalkozik kereskedelemmel. Korábban a nagykereskedőkre és a viszonteladókra fektették a hangsúlyt, viszont 2019-ben az online értékesítés piacára is beléptek.

A valódi áttörés 2022-ben kezdődött, amikor nagyobb hangsúlyt kezdtek fektetni a marketingre, a piaci viszonyok elemzésére és adatokra támaszkodva vették fel a versenyt a konkurensekkel. Ennek első lépése az volt, hogy használni kezdék a PriceKit szolgáltatásait. Elmondásuk szerint azóta nyugodtak lehetnek, hogy az áraik versenyképesek, így a fókuszt a marketingre, az új üzleti kapcsolatok kialakítására, valamint az automatizációra tudják helyezni. Meglátásuk szerint a folyamatosan fejlődő AI technológia alapjaiban változtatja meg az eddigi kereskedelmi gyakorlatokat és ehhez muszáj dinamikusan hozzáállni. Hisznek abban, hogy folyamatos fejlődéssel és alázatos hozzáállással előnyükre tudják fordítani mindezt.

Filozófiájuk szerint Vevőik két fő kategóriába tartoznak: Akik a tárolás-rendezés témakörben kerti tárolókat, bútorokat és/vagy beltéri tároló dobozokat, kosarakat és egyéb kiegészítőket keresnek, mellyel könnyen rendben tarthatják az életterüket valamint, akik a környezetért tesznek, így praktikus megoldásokat keresnek tálaláshoz, kiránduláshoz, beleértve az eldobható termékek bio lebomló változatát is.

Sajátosságok:

  • változatos kiszerelésű termékek forgalmaznak
  • sok esetben a csomagolt termékek darab árának szem előtt tartása is szükséges a megfelelő
    árstratégia kialakításához

Kihívások:

  • a megfelelő árrések megtalálása és megtartása a nyereséges, de hatékony értékesítéshez
    rendkívül nehéz feladat
  • szintén kihívást jelent a kiharcolt piaci pozíciók megtartása és javítása az élesedő versenyben
  • a legjobb árak megtalálása idő és munkaigényes feladat, sok energiát visz el a vállalkozás
    más területeinek fejlesztésétől

Hogyan segített a PriceKit:

  • a PriceKit használata minimalizálta a hibák lehetőségét a nyereséges, de versenyképes árak
    megtartásában
  •  a hatékonyabb árazás révén sokkal biztosabbak a cég piaci pozíciói
  • az általuk megszabott minimum árak révén kizárt, hogy veszteségesen árazzanak, illetve
    olyan esetekben is megfelelően tudnak árazni, amikor nem lehet alkalmazkodni a
    versenytársakhoz
  • nagyfokú nyugalmat jelent számukra, hogy a PriceKit naprakész megoldásai révén
    jövedelmező árakat biztosít
  • a manuális adatfeldolgozáson megspórolt időt az egyéb területek fejlesztésére fordíthatják