Spórolj időt, kerülj versenyelőnybe és maximalizáld a profitot – segít az automatizált árazás!

Az év utolsó három hónapja az esztendő legfontosabb időszakának számít az e-kereskedelemben, amikor a webshopok egységnyi idő alatt a legnagyobb forgalmat és nyereséget realizálhatják. Hogyan nyújthat ilyenkor (is) kimagaslóan hatékony segítséget egy árazástámogató szoftver?

A főszezon októberben aktívan beindul, az elmúlt évek statisztikái alapján a fogyasztók már ekkor elkezdik költeni az ünnepekre szánt összeget. Ezért aztán a kiskereskedőknek mihamarabb meg kell ragadniuk a vásárlók figyelmét, mondhatni, folyamatos készenléti üzemmódot ajánlott fenntartaniuk.

Ebben a zsúfolt, feszített tempójú néhány hónapban minden olyan eszköz, amely automatizálja az időrabló részfeladatokat, felbecsülhetetlen értékű segítséget jelent.

Kinek van erre ideje?

Az árazás pont egy olyan terület, amihez – ha manuálisan végzik – rengeteg pepecselős munkafolyamat tartozik. A manuális árfigyelés óriási hátránya, hogy termérdek időt vesz el tőled és kollégáidtól. Nézzünk egy egyszerű példát: tegyük fel, hogy 50 terméket árulsz a weboldaladon, és 10 potenciális versenytársad van. Képzeld el, hogy felmész az egyikük weboldalára, mind az 50 terméknél eltöltesz mondjuk 30 másodpercet az ár kimásolásával és az exceltáblázatodban való rögzítésével. Ez 1 versenytársnál 1500 másodpercet vagyis 25 percet jelent. Ezt felszorozzuk tízzel, és kijön a napi 250 perc, vagyis több mint 4 óra…

A főszezonra hatványozottan igaz, hogy az idő pénz, és minden perc számít – miért töltenél el minden nap hosszú órákat olyasvalamivel, amit egy szoftver gyorsan, hatékonyan elvégez helyetted, ráadásul a profitmaximalizálást és a versenyképesség megőrzését is biztosítja számodra?

 

 

OLVASOK MÉG A TÉMÁRÓL

 

Az automatizált árfigyelés és árazás előnyei

A PriceKit árazástámogató szoftvere a szükséges piaci adatok megszerzését precíz ár- és készletinformációkkal támogatja, valamint mesterséges intelligencia segítségével létrejött javaslatokat ad az új árak meghatározásához.

  • Időspórolás és hatékonyság: Jelentős mennyiségű időt takaríthatsz meg az automatizált adagyűjtéssel, a manuális árazási feladatok automatizálásával. A felszabadult időt és erőforrást más, kreatívabb feladatokra fordíthatod.
  • Pontosság és következetesség: A PriceKit szoftvere adatalapú, megbízható és pontos árképzést biztosít, minimalizálva a hibázás lehetőségét a min-max ár meghatározásával.
  • Adatalapú döntéshozatal: A szoftver naprakész, átfogó adatokat és analitikát kínál, amely segít téged az optimális árazási stratégia meghatározásában.
  • Rugalmasság és tesztelési lehetőség: Lehetővé teszi az e-kereskedő számára, hogy rugalmasan és gyorsan tesztelje, valamint szükség esetén finomhangolja árazási stratégiáját. Ezáltal könnyebben alkalmazkodhat a piaci változásokhoz, az ügyféligényekhez, gyorsabban reagálhat a versenytársak üzleti lépéseire.
  • A versenyképesség növelése: A PriceKit segítségével – az adatalapú döntések és az árazási stratégia optimalizálása révén – a vállalkozásod képes lesz maximálisan alkalmazkodni a piachoz és növelni versenyképességét, versenyelőnyét.
  • A profit maximalizálása: Az adatalapú árazási döntésekkel kiaknázhatod a piacban rejlő lehetőségeket és növelheted az eladást, a profitot.
  • Jobb ügyfélélmény: A PriceKittel akár testre szabott árazást és kedvezményeket is kínálhatsz a felhasználóknak. Ez pozitív ügyfélélményt és hosszú távú vásárlói lojalitást eredményezhet.
  • Konkurenciafigyelés pofonegyszerűen: A PriceKit a mesterséges intelligenciát alkalmazva pásztázza a piacot, automatizáltan gyűjt adatokat a versenytársak árairól, készleteiről, és felkutatja neked az olyan alternatív kategóriákat vagy termékeket is, amelyek esetleg elkerülték a figyelmedet, vagy amiket szinte lehetetlen lett volna megtalálni a konkurens ajánlatok útvesztőjében.
  • Pontos infók a készletelérhetőségről: Ezt a tényezőt azért emeljük ki külön is, mert a főszezonban talán az árazásnál is fontosabbá válik. A PriceKit a készletelérhetőséget legalább 4 státusz alapján vizsgálja: „elérhető”, „nincs készlet”, „rendelésre”, „kifutott”.

Összefoglalva

A PriceKit szoftvere hatalmas segítséget nyújt az e-kereskedelmi vállalkozásodnak az év végi főszezonban. Azonnal reagál a piaci változásokra, így biztosítja, hogy áraiddal mindig versenyképes maradj. A versenytársak árainak monitorozásával és az automatikus frissítésekkel időt spórol számodra. Az optimális árak meghatározásával maximalizálja az eladásaidat és a profitot. Átfogó piaci adatokhoz jutsz a segítségével, így a lehető legprecízebb üzleti döntéseket hozhatod meg.

 

 

 

Regisztrálok a PriceKitre